''benim hayatımın amacı ne ve onunla ne halt edeceğim? bilmiyorum ve korkuyorum.asla istediğim tüm kitapları okuyamayacağım;olmak istediğim bütün hayatları yaşayamayacağım.kendimi istediğim bütün becerileri edinecek kadar eğitemeyeceğim.bunları neden istiyorum?hayatımda mümkün olan zihinsel ve fiziksel tecrübelerin tüm renklerini,tonlarını ve çeşitlerini tatmak ve hissetmek istiyorum.ve korkunç derecede sınırlıyım.''
bir şeylere sahip olmak zorundayım.her şeye,bütün bu muazzam gülünç şakaya henüz çok geç olmadan bir son veresim geliyor.şiirler ve mektuplar yazmanın pek bir yararı olmuyor.