Kitabı çok sevdiğim söylenemez. Kısa olmasına rağmen uzun sürdü bitirmem. Neden bu kadar sevildiğine bir anlam veremedim. Sadece kitabın bitimine doğru olay hızlandı ve okumak daha zevkli hale geldi. Bu yazarın başka bir kitabını daha okumuştum ona da bayılmamıştım. Sanırım ben bu yazarın yazım şeklini pek sevmiyorum. Kitapta çok fazla yabancı isim olduğu için çoğu yerde kafam karıştı. Kitap 6/10