Kayıp Ayraç

Kayıp Ayraç
@eda_ercan
İki elin kanda olsada gel diyordu telgrafın. ( Orhan Veli Kanık)
İnsan nasıl değer vermez kendine? Bir değerim yoksa, bağlılığım kimin işine yarayacak?
Sayfa 123·Kitabı okudu
Reklam
...belki her insan bir bilmecedir.
Sayfa 120·Kitabı okudu
Zaman bazen kuş gibi uçar gider, bazen sümüklü böcek gibi ilerler; ama insanın en çok hoşlandığı, onun çabuk mu, yavaş mı geçtiğini fark etmemesidir.
Sayfa 112·Kitabı okudu
...dünyada çok az insanın olabildiği kadar mutluydu Nikolay Petroviç...
Sayfa 72·Kitabı okudu
Reklam