Kayıp Ayraç
Takip Et
Kayıp Ayraç
@eda_ercan
Sıkı Okur
İki elin kanda olsada gel diyordu telgrafın. ( Orhan Veli Kanık)
Lisans
173 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 9/40
Şu anda okuduğu kitap
Kırılmadık Bir Şey Kalmadı
Özdemir Asaf
83
Kitap
29
Takip edilen
152
Takipçi
5
İnceleme
946
Alıntı
30
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
Kayıp Ayraç
@eda_ercan
·
"Kader diye bir şey vardı ama neden bazılarına bu kadar acımasız davranıyordu acaba?"
Sayfa 144
·
Kitabı okudu
Perina
Naşide Gökbudak
Reklam
Kayıp Ayraç
@eda_ercan
·
"Benim bildiğim aşk, iki kişi arasında yaşanır. Eğer taraflardan biri bir şey hissetmiyorsa aşk bitmiştir."
Sayfa 53
·
Kitabı okudu
Perina
Naşide Gökbudak
Kayıp Ayraç
@eda_ercan
·
İnsanlar bütün güzellikleri, önce içlerinde yaşayabilirlerse güzelliği hissederler. Ve gerçekten görebilirler. Aksi halde siyah ile beyazın fazla farkı yoktur."
Kitabı okudu
Perina
Naşide Gökbudak
Takip Önerileri
Kayıp Ayraç
@eda_ercan
·
"Ölmüş olmak, bu şekilde yaşamaktan çok daha iyidir."
Sayfa 27
·
Kitabı okudu
Perina
Naşide Gökbudak
Kayıp Ayraç
, bir kitap okudu
@eda_ercan
·
Puan vermedi
·
264 syf.
·
20 saatte okudu
·
2025 17. kitabı
Babalar ve Oğullar
Ivan Turgenyev
8/10 · 55,9bin okunma
Okuyacaklarıma Ekle
Reklam
Geri
İleri