Kayıp Ayraç

Kayıp Ayraç
@eda_ercan
İki elin kanda olsada gel diyordu telgrafın. ( Orhan Veli Kanık)
"Kader diye bir şey vardı ama neden bazılarına bu kadar acımasız davranıyordu acaba?"
Sayfa 144·Kitabı okudu
Reklam
"Benim bildiğim aşk, iki kişi arasında yaşanır. Eğer taraflardan biri bir şey hissetmiyorsa aşk bitmiştir."
Sayfa 53·Kitabı okudu
İnsanlar bütün güzellikleri, önce içlerinde yaşayabilirlerse güzelliği hissederler. Ve gerçekten görebilirler. Aksi halde siyah ile beyazın fazla farkı yoktur."
"Ölmüş olmak, bu şekilde yaşamaktan çok daha iyidir."
Sayfa 27·Kitabı okudu

Kayıp Ayraç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.·
20 saatte okudu
·
2025 17. kitabı
Ivan Turgenyev
8/10 · 55,9bin okunma
Reklam