Kayıp Ayraç

Kayıp Ayraç
@eda_ercan
İki elin kanda olsada gel diyordu telgrafın. ( Orhan Veli Kanık)
"Hasretim canına tak etmeden bana mektup yazma." demiştin.Hasretim daha senden ayrıldığım gün başladı. Artarak devam ediyor. Her yerde seni arıyorum.
Sayfa 148·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Senden başkasını ne sevebilirim ne de sevebileceğimi aklımdan geçiririm.
Sayfa 128·Kitabı okudu
Nahit," Seni hiçbir zaman unutmayacağımı bildiğim halde, beni unutmanı istiyorum..."
Sayfa 124·Kitabı okudu
Bana inanma, beni sevme, beni anlama, hepsine razıyım; yeter ki ben seni seveyim. İşte seviyorum da.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Galiba ben sana alıştıkça daha çok bağlanıyorum.
Sayfa 108·Kitabı okudu