Kayıp Ayraç

Kayıp Ayraç
@eda_ercan
İki elin kanda olsada gel diyordu telgrafın. ( Orhan Veli Kanık)
Senden ayrı yaşamak beni mahvediyor.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnız senin için yaşıyorum, yalnız senin için yaşamak istiyorum.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Hep"Güzel günler göreceğiz." diyorlar. İyi ama nasıl göreceğiz ?
Sayfa 85·Kitabı okudu
Aşkla beraber kendimi de dünyayı da unutmak istiyorum. İstiyorum ki dünyada beni unutsun.
Sayfa 83·Kitabı okudu