Burada senin yokluğunu unutmak için seni tanıyan insanları görünce hep senden bahsediyorum. O insanlar sana yakınlık derecelerine göre senden bir parçaymış gibi geliyor.
youtu.be/m_a7lhD3wWg?si=...
Yıllar sonra öğrendim ki;
"Bağırıp çağırmana gerek yok.
Sesini duymak isteyene bir fısıltın yeter."
O küsmüş, bu darılmış, şu mesafe koymuş, zerre umrumda değil.
Taşın çiçek açmadığını, suyu boşa harcayınca anladım...