Kayıp Ayraç

Kayıp Ayraç
@eda_ercan
İki elin kanda olsada gel diyordu telgrafın. ( Orhan Veli Kanık)
Burada senin yokluğunu unutmak için seni tanıyan insanları görünce hep senden bahsediyorum. O insanlar sana yakınlık derecelerine göre senden bir parçaymış gibi geliyor.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...içinde sen bulunmadıktan sonra bütün şehirler benim için manasız.
Sayfa 75·Kitabı okudu
..senden bir şey feda etmem demek kendimden feda etmem demektir. Çünkü ben senden ibaretim.
Sayfa 70·Kitabı okudu
youtu.be/m_a7lhD3wWg?si=... Yıllar sonra öğrendim ki; "Bağırıp çağırmana gerek yok. Sesini duymak isteyene bir fısıltın yeter." O küsmüş, bu darılmış, şu mesafe koymuş, zerre umrumda değil. Taşın çiçek açmadığını, suyu boşa harcayınca anladım...