eda

İnsanlarla arasına belli bir mesafe koyardı ve onlardan da bu mesafeye saygı göstermelerini beklerdi.
Sayfa 74 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaplarla doluydu kulübesi.
Sayfa 74 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
"İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur."
Sayfa 47 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
"Belki de bu kahrolası dünyada herkes birbirinden korkmaya başladı."
Sayfa 40 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
"Biz onlara benzemeyiz! Peki neden? Çünkü... Çünkü sen varsın benim yanımda ve ben varım senin yanında, bu yüzden işte..."
Sayfa 19 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat