Yaşanmalıydı. Üç günlük ömür, denilen bu hayatta dilediğince mutlu olunmalıydı. Gurur yaparak, inat ederek kesilmemeliydi ilişkiler. Pişman olacağını bile bile adım atmamalıydı insanlar.Yaşanmalıydı. Er ya da geç bir gün herkesin göçüp gideceği bu dünyada, üzüntüye yer verilmemeliydi.