ben hayatımda böyle ters köşe kitap okumadım, aşırı iyiydi tek günde aldım okudum bitirdim. biraz daha uzun olup detaylandırılmasını isterdim bunun dışında çok beğendim. yazarın ikinci okuduğum kitabı ilk hizmetçi serisini okumuştum bunu o seriden daha çok beğendim kesinlikle