Eda Nur

Eda Nur
@edaanur_
“Ondan başka hiç kimseyle konuşmak gelmiyordu içinden, ama onunla konuşacak cesareti de yoktu.”
Sayfa 339·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsanın sevdiklerinden ayrılması kadar kötü bir şey yok. Sevdikleri yanında olmayınca insan pek garip kalıyor.”
Sayfa 334·Kitabı okudu
Onun sevgisini kıskanıyordu, sevgisini hissetmeyi artık umut edemese de. Ondan haber almak istiyordu, ona ulaşmanın hiçbir imkânı olmadığı halde. Onunla mutlu olabileceğine inanıyordu, artık bir araya gelmeleri imkânsız göründüğü halde.
Sayfa 314·Kitabı okudu
“İnsan tabiatı hata yapmaya öyle yatkın ki!”
Sayfa 302·Kitabı okudu
.. ama öfkeli insanlar her zaman akıllı olmazlar