Eda Nur

Eda Nur
@edaanur_
Yoruldum. Umudum kalmadı, hevesim de.
Sayfa 28·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"En kusursuz cinayet, yaşama sevincini öldürmektir."
Alıntı
“Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.”
Doğan Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Belki de bana ait olmayan bir hayatı yakalamayı çalışıyorumdur. Bilmiyorum.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Bazı gereksinimlerin zamanı oluyor hayatta. O zaman geçince giderilmemiş ihtiyacın yerini karanlık bir ağırlık alıyor. Yokluk boşluğa, boşluk ağırlığa dönüşüyor. Sonra artık ne yapsan başa dönülemiyor.
Sayfa 102·Kitabı okudu