Eda Nur

Eda Nur
@edaanur_
"yoksun bırakıldığımız bir güzellik gözümüzdeki değerini kaybetmeye başladığı zaman harikulade bir hal alır."
Sayfa 118·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yaradılışım için kinci diyebiliriz belki... Birinden bir kez soğuyunca ilelebet soğurum."
Sayfa 61·Kitabı okudu
"Doğrusu kitap okumak gibi tatlı şey yok! Başka her şey insanı kitaptan daha çabuk yoruyor!.."
Sayfa 58·Kitabı okudu
"Düşüncelerim öyle hızlı akıyor ki ifade edecek zaman bulamıyorum..."
Sayfa 51·Kitabı okudu
"Şiiri hep aşkın gıdası olarak düşünürdüm."
Sayfa 47·Kitabı okudu