Eda

Eda
@edacbnn
"Sen çağırmazsın, bende gelemem Anınca adını, durur saatteki salisem Yinede gel de bana Yarım bırakıp geleyim, soğusun çayım bardakta..."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Seçtiklerinin vazgeçtiklerine değmediğini anladığın zaman ,ayrı yerlerde aynı acılarla birbirimize geç kalmış iki insan olacağız."
Edebiyat
"Bir ihtimalken daha güzeldin .."
Edebiyat
"Bazı şeyler hala mümkün lakin mühim değil .Geçti , vazgeçtik.Bir vardı ,kendi kendini yok etti ."
Edebiyat
"Bu dağ bu karları nasıl taşır anlamadım Ben bir kez vuruldum bir daha hiç kalkamadım.."
Edebiyat