Eda

Eda
@edacbnn
"Mezarlık başında af dilerken bulacaksınız kendinizi . Ölü bir beden ,diri bir sözden daha çok yakacak canınızı ..."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Şimdi haber yok o gemilerden .."
Edebiyat
"Bitti mi hikayemiz Bu ne biçim son böyle .."
Edebiyat
"Hepsi hataymış ne safmışım Bitirmekle ne iyi yapmışım ... Yalan da yakışmıyor dilime Sen hâlâ en sevdiğim yanlışım"
Edebiyat
"Temmuz çoktan bitti. Ağustos da bitecek. Eylül'de ellerin üşüyecek, ısınmak için geleceksin. Biliyorum! Eylül tam bu işe göredir; Gel bağışlayalım birbirimizi.."
Edebiyat