Eda

Eda
@edacbnn
"Koskoca şehrin ,hiç gelmediğin sokaklarında bile seni görme umuduyla etrafa bakmanın nasıl hissettirdiğini bilmiyorsun."
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Senden sonra kalbimi sevgilere kapadım.."
Edebiyat
"İnadına yenilmeden ,aşık olmadan gel ."
1000Kitap
"Sana veda edemiyorum ama kavuşacak gibi de değiliz "
Edebiyat
"Bende bir resmin var ,yüzüme bakmıyor .."
Edebiyat