Eda

Eda
@edacbnn
"Ben seni bir şarkıda da hatırlarım ,bir otobüs durağında beklerken de. Ben seni bir çiçek bahçesinde de hatırlarım bir buğday tarlasında da. Ama ben seni nerede unutabilirim bilmiyorum." Hiç bilmiyorum ..
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sonra aramıza şehirler girecek, hiç karşılaşmayacağız. Tesadüfler bile bir araya getiremeyecek. Sonra belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek..."
Edebiyat
"Elbet bir gün buluşacağız Bu böyle yarım kalmayacak ikimizin de saçları ak Öyle durup bakışacağız ..."
Edebiyat
"Çok yaralar sardı kalbim amma Bu yara kapanır mı bilemem ..."
Edebiyat
"Ciğerimden yanıyorum ben ,bu defa başka .."
Edebiyat