📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şey iyi giderken konunun bir yerde boka sarması, kopması yani."
"Her şeyin iyi gittiğini nerden çıkarıyorsun?"
"Fakat Müzeyyen bu derin bir tutku."
"Evet biraz sapık ve tek taraflı bir tutku."
verdiğim bütün sözlerdi doğu. kaybettiğim bütün savaşlardı batı. oysa yönü olmayan tek sözdü unutulmuş olan sevgi. bütün işim beş dakika sürer. hafifleyecek bedenim. kafdağını kaybetsem de bir kuş olacağım. iki kez yetim bir kuş...