Eda katuk

"Kötülükleri bitiremeyiz ama iyilikleri çoğaltabiliriz.." Oblomov 📖
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan sabrın eşiğinde sınanır.. Kimi "Allah'ı"bırakır, Kimi "Allah'a" bırakır.. 🤍 > Ahmet Ozat
Bizi bir Allah bilir, bizde bir Allah'ı biliriz
Kesinlikle
İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir.
Minik Sincap ve çıtırcık
​"Sizin temiz kalbinizi ve doğa sevginizi biliyorum." Link profilimde bakabilirsiniz