Eda Kesler

Eda Kesler
@edakslr
Bu ayrılıktan pişmanlık duymayacağım. Bana daha az vermeye başladığımı gösterdi, sanki ben sana sahipmişim, sen de bana sahipmişsin ve yapılacak başka hiçbir şey yokmuş gibi.
Sayfa 218·Kitabı okudu
Reklam
Ben öleceğim, sen öleceksin; başka türlü birbirimizi nasıl sevebilirdik ki ? Güneş de bir gün sönecek, başka türlü nasıl parlamaya devam edebilir?
Sayfa 166·Kitabı okudu
Yalnızdı, her gün gördüğü onca insanın arasında boğulurcasına yalnızdı.
Sayfa 128·Kitabı okudu
Erkeğin istediği özgürlüktür. Kadının istediği mülkiyettir.
Sayfa 53·Kitabı okudu
"Sahip olmak yanlıştır, paylaşmak doğrudur. Tüm benliğinden, bütün o geceler ve günler boyunca tüm yaşamından daha fazla neyi paylaşabilirsin?"
Sayfa 50·Kitabı okudu
Reklam