Bilgisayar Öğretmeniyim. Kitapların arasında kaybolup hayallere dalmayı severim. Zengin bir kütüphanem var her türden ve her telden okumayı severim ama beni en çok çeken tür polisiye olanlardır.
Başta konuya bir türlü dahil olamadım ama ilerledikçe içine çekti kitap beni İstanbul'un karanlıklarında ve su yollarinda kaybolmak güzeldi.
Kitabın sonu sanki sezon sonu gibi kaldı biraz devamı gelecek diye umuyorum. Tavsiye edilir.
Secret tadında bir kitap. Okuması hızlı ama gerçekten inanarak okumak gerekli ve bilmediğimiz bir şey söylemiyor maalesef. Fena değildi ama insanların abarttigi kadar kalitede bir kitap olduğunu düşünmüyorum.