Eda

Eda
@edamsi
Sen değiş ki dünya değișsin..
"Ne kadar da çok ölü zaman..."
Reklam
Çünkü gerçek zamanı ne bir saat ne de bir takvim ölçebilirdi.
" İnsanlar ölümün ne olduğunu bilselerdi ondan hiç korkmazlardı. Korkmayınca da kimse onların yaşam zamanını çalamazdı."
Sayfa 179·Kitabı okudu
"Ya kalbim bir gün artık atmazsa? "
" Onlar varlıklarını, insanların ömrünü tüketerek sürdürüyorlar. Fakat zaman, gerçek sahiplerinden alınınca ölüyor. Her insanın kendisine ait belli bir zamanı vardır. Ve bu zaman da yalnızca onda canlıdır, yaşar."
Sayfa 170·Kitabı okudu
Reklam