Yüreğimizi neden dinlemeliyiz diye sordu?
-Çünkü yüreğin nerdeyse hazinen oradadır
Büyük bir merak içerisinde okuduğum bir kitaptı. Ben bütün kitapların zamanlaması olduğuna, ihtiyaç duyduğumuz anda bize geldiğine inanıyorum. Bu kitabın bana kattığı şeyler çok kıymetli. Hayatta bir çok engelle karşılaşabiliriz ancak engellerle savaşırsak kendi kişisel menkıbemizi yaratabiliriz. Aslında bu kitap tam olarak bize biraz "cesaret" diye sesleniyor. Yollar her zaman engebeli eğer yüreğinizle inanırsanız sonunda çok güzel bir güneş ve düzlük var emin olun. "İnsan ne olursa olsun hayallerinden vazgeçmemeli" bu sözü bir kere daha bana hatırlatan özel kitap simyacı.
Keyifli okumalar...