Eda

Eda
@edasss
Güvensizliğin her zaman var olabileceğine güvenmelisin.
Kim olduğumu bulmak için bencil bir yolculuğa çıkıyorum ..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap okuyana saygısı olmayana bir anlık sinir oluyorum ama geçiyor sonra az önceki gibi
Okuduğum kitapları hatirlayamamak kadar daha üzücü bir durum yok ama karşıma çıktıkça hatırlıyorum mesela yaşlanınca karşıma çıksa hatırlarım, nasıl bir hafizam var bilmiyorum

Eda

, bir kitabı yarım bıraktı
Jostein Gaarder
8.6/10 · 43,7bin okunma
Aynı anda iki kitabı okumaya çalisiyorum hadi hayirlisi