Eda

Eda
@edasss
Güvensizliğin her zaman var olabileceğine güvenmelisin.
Okuduğum kitapları yarım bırakmama içerliyorum..kitaplarda kötü değil yani..ama kitap da okumak istiyorum.. ne kafası bu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir insanın sorunun kökenine inmek istiyorsanız , çocukluğunda başına ne geldiğini öğrenin ,çünkü onun küçük yaşlarda yaşanan kayıplarla ve travmalar dan takıntılı oluyorlar.
Konuşmayı öğrenebilirsiniz, vurma ihtiyacı hissetmezdiniz ve bir güven hissi duyardınız.

Eda

, bir kitabı okumaya başladı
Gary Small
8/10 · 36,6bin okunma

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·368 syf.·
Beğendi
·
2020 15. kitabı
Fakir Baykurt
8.7/10 · 4.699 okunma