Eda

Çok kıymetli bir şey bulursun.Sonra bulduğuna pişman olursun.Çünkü nereye koyacağını bilemezsin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
seni bir kelime edersem diye korktum seni kötü bir cümlede kullanırsam adını söylerken takılırsam, yalnış telaffuz edersem böyle bir günah işlersem tanrı affeder diye korktum
güldün, güller açıldı penceremin demirlerinde. iyi ki geçtin dünyadan. sahi,ya doğmasaydın? Nazım Hikmet Ran
beni bir beşiğe koydular, başka bir odada söylediler ninniyi.