Canım benim! Sudan korkar, ateşten korkar, rüzgarı görünce yüreği titrer; kaba saba kirli insan parmakları cildini morartır, iz bırakır; geçmezler de o lekeler! Öyle kalır meretler!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Şimdi ise artık yüreği kıpır kıpır ve fakat olgunlaşmış biri olaraktan biliyor ki, kitap dediğin nazik bir sevgilidir, beyaz bir kuştur, gelincik çiçeğidir ve de sudan çekinir.
Dışarıda baharmış! Ne yapsın Benedikt baharı? Bahar dediğinin bir tek faydası var, o da okurken daha aydınlık oluyor. Günler daha uzun, harfler daha belirgin...