Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri zamanı geldiğinde gitmek zorundadır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünya bütün anlamını yitirmişti. Her şey öyle hoyratça yaralıyordu ki nesnelerle bağım kopmuştu. Yalnızca içimdeki beni yiyip bitiren o şey vardı. Acı daha da şiddetle tekrar yükseldi ve sonunda saklanmak, ölmek, kaybolmak isteğiyle sırama kapaklandım.