Eda

Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri zamanı geldiğinde gitmek zorundadır.
Sayfa 255·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü zaman yoktur, geçen biziz.
Sayfa 216·Kitabı okudu
Her önüne gelenin yumruk attığı bir kum torbası olmak istemiyorum.
Sayfa 126·Kitabı okudu
Dünya bütün anlamını yitirmişti. Her şey öyle hoyratça yaralıyordu ki nesnelerle bağım kopmuştu. Yalnızca içimdeki beni yiyip bitiren o şey vardı. Acı daha da şiddetle tekrar yükseldi ve sonunda saklanmak, ölmek, kaybolmak isteğiyle sırama kapaklandım.
Baba dediğin buydu. Huzura kavuştuğumu hissedene kadar uykumda bana göz kulak olan bir baba.
Sayfa 120·Kitabı okudu