Eskiden olsa babama söylerdim. Çünkü ben en çok ona güvenirdim. Eskiden olsa hepsine meydan okurdum babam da arkamı kollardı. Ama babam öldü. Ben de aniden yaşlandım.
Çok hayal kırıklığı yaşadım. Belki de geçen ömrümün özetidir koskocaman hayal kırıklığı. Böyle olsun istemezdim tabii. Her yola çıktığımda güzel şeyler hayal ettim aslında. Ama işte iyi niyet iyi bir yaşantı için yeterli olamıyor. Şimdi yine bir kavşaktayım. Ve yine saflık derecesinde iyi niyetliyim. Hayal kurmaktan korkuyorum sadece . Bana yardım et, artık kırılmayacak hayalleri beraber kuralım. Doğru düzgün hayaller kurmayı öğret bana...
'' Kendimi çok uzakta hissediyorum, sanki dünyanın sonundayım. Acı çekiyorum. Kimsenin doldurmaya gücünün yetmeyeceği yokluğu hissediyorum. Artık maceraya ihtiyacım yok. Huzura ihtiyacım var. Kendimi toprağa kök salmak isteyen yaşlı bir ağaç gibi hissediyorum.''