Eda Halat

Eda Halat
@edcuerda
"Yanımda birisi olsaydı ağlayacak kadar mesut olurdum. Kimsesiz, terk edilmiş,işsiz ve serseriydim."
Sayfa 92·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ölüye ağlamayan insanların huzursuzluğu içindeyim.Gülenlere kızıyorum. Halbuki ben yaşamayı severim, delicesine!"
Sayfa 78·Kitabı okudu
"Güldüğü zaman insandan üstündür."
Sayfa 90
"Yalnızlık dünyayı doldurmuş. Sevmek, bir insanı sevmekle başlar her şey. Burada her şey bir insanı sevmekle bitiyor."
Sayfa 25
"Sanki ben her akşam onunlaymışım gibi bir yalnızlık duyuyorum."
Sayfa 23