O iki nefer ise, biri feraiz-i diniyesini bilen ve işleyen ve kebairi terk ve -günahları işlememek- için nefis ve şeytanla -mücahede eden- müttaki müslümandır...⸙
Çünki semada yıldızları kadar, zeminde çiçekleri kadar berahin-i tevhid görünüyor, okunuyor. Demek yakîne ve hakka niyetleri yoktur. Yoksa "Bir harf kâtibsiz olmaz" bildikleri halde, nasıl bir harfinde bir kitab yazılan şu kâinat kitabını, kâtibsiz zannediyorlar... !