Nereden başlayacağımı bilemedim,,
Eserin içeriğine girmeden genel manada değerlendirme yapmaya çalışacağım, çünkü merak oluşsun kanaatindeyim..
Kitabı okurken renklerin etrafımda uçuştuğunu sezdim bitirdikten sonra her şey yerli yerine oturmuştu..
Konu seçimi yerinde, dili tatlı, anlatım harika.. sürükleyici bir serüven insanı alıp götürüyor..
Herkesin okuması gerektiği kanaatindeyim, şiddetle tavsiyem...
Onun niyeti, "insanları oldukları gibi, yasaları da olabilecekleri gibi ele alıp, toplum düzeninde güvenilir ve haklı bir yönetim kuralı bulunup bulunamayacağını Araştırmaktır...