"Doğum ve ölümden gayrı da kaderleri birbirinden ayıran bir sınır yoktur. Doğum ile ölüm arasında ise hepimiz bir dokumadaki iplikler gibi birbirimize örülmüşüz, bağlıyız."
Üzülecek o kadar çok şey var ki hayata dair kendi dertlerime utana sıkıla şükrediyorum. Gazze, kadına şiddet, çocukların ölümü, şehitler, orman yangını, pahalılık...... Coğrafya kader midir bilmiyorum ama bu coğrafyada yaşamak büyük imtihan.
"Üstelik her insanın önünde bir görev durmakta: Dün, bugün, yarın ve her zaman insan olmak, insan kalmak. Tarih böyle oluşuyor . Nereye gidiyor şimdi insanlık ? Hangi yaşamsal önemdeki gereksinim için insanlar kendilerini ve başkalarını zehirleyecek bir şeyin peşindeler."