Yasin

Yasin
@edebiruh
''Ben bu dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.''
İstanbul'da yaşayan, ama İstanbul'u yaşamayan insanlara çok içerliyorum..
Reklam

Yasin

, bir kitap okudu
10/10
·224 syf.·
Beğendi
·
2018 25. kitabı
Nurullah Genç
9.3/10 · 3.504 okunma
tabelası sonuna konulmuş çıkmaz bir sokaktır sevda, sonuna kadar koşarak gidersin, geriye dönüşün ise yorgun ve kırgındır biraz hayata.
Sabır, Şükür, Dua.
Sabretmek, güzel şey. Hayırlısıysa olsun diyerek beklemek huzur veriyor insana. Çünkü, bilmektesin ki; O, seni senden çok seviyor, sabrının mükafatını daima veriyor. Böylece sabretmek kavramı, bir “bekleme” eylemi değil, “şükretme” eylemine dönüşüyor.