Yasin

Yasin
@edebiruh
''Ben bu dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.''
Sabır, Şükür, Dua.
Sabretmek, güzel şey. Hayırlısıysa olsun diyerek beklemek huzur veriyor insana. Çünkü, bilmektesin ki; O, seni senden çok seviyor, sabrının mükafatını daima veriyor. Böylece sabretmek kavramı, bir “bekleme” eylemi değil, “şükretme” eylemine dönüşüyor.
Reklam
söylemeye gücüm yok, anlamana muhtacım.

Yasin

, bir kitap okudu
9/10
·56 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2018 24. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma
Onca güzelliği barındırır da İstanbul her bir köşesinde, yine de mütevazidir, sen gibi. Sayfalarca şiirler yazıp, boğazın dalgalarına karışsın isterim her bir dizesi. Yüreğimde yanıktır, şiirlerim gibi, ancak boğazın dalgaları söndürür bu ateşi. Martılar uçuşur Kız Kulesi'nin üstünde, Galata'nın aşkını haykırırlar her gün, her gece. Benim haykırışlarım sessizdir sana. Gönlümden gönlüne bir güvercin uçar daima. edebiruh