Omer

Omer
@edenmartin_
.
Ne düşünmüyoruz ki?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ara ara gelen hiçbir şeyi beceremiyormuş hissi, nefret ediyorum senden.
Yoruluyorum. Yatıp, dinlenmeyle geçmeyecek yorgunluklardan…
Depresyon iyidir, ondan da yararlanmalı insan. Rahatlık durağanlığı getirir, rahatsızlık dinamizmi. Arada bir rolle de olsa başkası olmalı insan, kendinden uzaklaşmak, uzaktan bakmak için.
Fiyakasız ruhlara ihtiyaç var, gösterişten ziyade gerçek olan.
Hayat