İnsan en çok unutulmaktan korkuyor olmalıydı. Belki ölmekten bile daha çok. Kendi ölümünü düşünen hemen herkes, geride bırakacaklarğının ne kadar Üzüleceğini, ne zaman gözyaşı dökmekten vaz geçerek gideni tamamen unutup sanki hiç olmamış gibi yaşamaya devam edeceğini kurar kafasında. Yer yüzünde bir minik değişiklik yapamamış, küçücük bir iz olsun bırakamamış biz sıradan insanlar, bedenimizle olmasa bile ismimizi ölümsüz olabilmeyi isteriz için için. Çok korkarız silinip gitmekten, unutulmaktan.