B.Dem

B.Dem
@ediilebudu
sağ yanım kanaviçe işlemeli yaşamak,sol yanım hüzünden bir başkent Zeyd ve Ziyad ‘ a Anne
Berbat bir okuma yılı geçirdim .. Okumadım , okuyamadım .. Bu yıl servisçi bir anne , kurs saatlerinde kapıda nöbetçi bir anne, yavru kuşlarının gönüllerini eylemeye çalışan bir anne olarak kapattım .. 2024’den ümitli değilim siz devam edin okuyun ben fırsat bulursam 🥺
2023 Okuma Raporları