edis

edis
@edis35
'Güzel ruhlar bu dünyada uzun süre kalamaz . Soylu duygular aşağılık, küçük, yüzeysel bir toplumla nasıl bağdaşabilir ki!'
Benim varlığım yalnızca bana güzel , başkalarına değil.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başkalarının acılarını paylaşabilenler çoğalmalı ki dünya hızlı güzelleşebilsin.
Alıntı
Sürekli hayatımın anlamını arıyorum ama bu kolayca bulunabilecek bir şey mi? Bulamazsam... Hayatımın bir anlamı yok demektir, değil mi?
Alıntı
'İnsan en nihayetinde bir ada değil midir? Bir ada kadar tek başına, bir ada kadar kimsesiz. Öte yandan tek başına ve kimsesiz olmanın aslında tamamıyla kötü olmadığı fikri kuşatıyor beni. Zira tek başına olmak beraberinde özgürlüğü getirdiği gibi, kimsesiz olmak derinlere inmemize olanak sağlar.'
Alıntı
'En sevdiğimiz insanlar hayatımızın yapıtaşlarına dönüşüyor. Artık hayatımızda olmayacaklarını duymak havanın ya da okyanusun olmayacağını duymak gibi birşey. Evrendeki en hayati şeylerden biri yok olacakmış gibi hissediyoruz.'
Alıntı