Ben bu kitabı kendime 2021 yılına girerken hediye diye almıştım. Ve ne zaman başlamak için elime alsam başka kitapları yarıladığımı fark ettim. Şimdi, 2022'de; şu saatte bitti. Ve iyiki bu zamanda okumuşum. Şu an bile Dinle Beni'yi nasıl bekleyeceğimi düşünürken bu kitabı o zaman okuyup bitirsem beklerken halim nasıl olurdu bilemiyorum.