“...Şüphesiz Allah bizim de Rabbimiz, sizin de Rabbinizdir. Bizim yaptıklarımız bize, sizin yaptıklarınız size aittir. Öyleyse aramızda tartışmaya; düşmanlığa gerek yoktur. Nasıl olsa Allah hepimizi bir araya getirecektir, çünkü dönüş yalnız O’nadır.”
“Resim yaparken yaşadığı dünyadan çıkıyor, başka bir âleme giriyor, orada çok mutlu oluyordu. Orada kötülükler, hastalıklar, ölümler, savaşlar, kırımlar, kıtlıklar yoktu. Yoksulluk yoktu. Her şey pembe bir tülün ardında parıldıyordu.”