İlk sayfasından son sayfasına kadar gözlerim dolu dolu yer yer hıçkıra hıçkıra ağlayarak tek solukta bitirdiğim ilk ve tek kitap .
Adaletin olmadığı bir dünyada tutsak kelimesinin anlamını dâhi bilmeyen , kelepçeli doğmuş küçük mahkûm Barış'ın hikayesi.
Kitabın minik kahramanı Barış şu sözleriyle özetliyor aslında her şeyi :
"Kuşlar tutsak yaşayamazlarmış. Ya çocuklar, İnci?Onlar tutsak yaşayabilirler mi?"