Eda

Eda
@edosss_

Eda

, bir kitap okudu
8/10
·608 syf.·
2026 1. kitabı
Şule Avlamaz
8.6/10 · 1.922 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sevginin çıkarla doğru orantılı olduğuna inanıyordu. Bana göre bu yanlıştı. Bana göre, işin içine sevgi girdiğinde tüm çıkarlar korkak bir suçlu gibi bir kenara sinerdi. En güzel sevgi, birini karşılıksız sevmekti;ondan hiçbir şey beklemeden, sonsuz bir aşkla."
“Hiçbir şeyin benim için gerçekleşmediği, ama yine de her şeyin bana dahil olduğu duygusunu taşıyordum yalnızca.."