"Şiir dinlemeyi, kitap okumayı, köşeye çekilmeyi, susmayı ama en çok da susmayı seviyorum" diyordu satırdaki mısra. İşte o mısrada bulmuştum kendimi...🌙
bir gün bir oğlum olursa
Ona ilk öğreteceğim sey
eşine bana ve kiz kardeşine davrandigi gibi
davranması gerektiği olacak . Ona vereceğim nasihat ise gönül almak ve çabalamanin erkekliğinden hiçbir şey kaybettrmedigi 🌼