Elbet hep böyle geçmeyecek ömrüm , biliyorsun
Bu çeşit yaşamak ,zor.
Kim bilir Tanrım, kim bilir
Hangi güzel yerde beni,
Hangi ölesiye sevda bekliyor..?
Benim saadetim kolaydır;
Bulutlar ve ağlamak varken.
Geniş vitrinler ,canlı dudaklar ,eller
Daracık sokaklarda bir iki adam...
Hem bir şarkımız var söylenecek.
Hem vakit erken..
Benim yatağım simsiyah olmalıydı
Soğuk ve sıcak havalarda,
Kimsesiz , kuruntusuz
Merhaba bütün güzellikleri cümle alemim
Bizim nasibimiz olmasın da kimlerin olsun
Sevmekten...