EDA

Elbet hep böyle geçmeyecek ömrüm , biliyorsun Bu çeşit yaşamak ,zor. Kim bilir Tanrım, kim bilir Hangi güzel yerde beni, Hangi ölesiye sevda bekliyor..?
Reklam
Benim saadetim kolaydır; Bulutlar ve ağlamak varken. Geniş vitrinler ,canlı dudaklar ,eller Daracık sokaklarda bir iki adam... Hem bir şarkımız var söylenecek. Hem vakit erken..
Nasıl kısa kesmeli bilmiyorum? Herkesin derdinden pay isterken. Uzak kaderlerin suları çağlar şimdi Yıldızlar dökülür sonsuza içimizden.
Dünyada neler varmış bizden başka Sevdikçe anlarsın Kitaplar terlesin yalnızlıklarında Sevmene bak...
Benim yatağım simsiyah olmalıydı Soğuk ve sıcak havalarda, Kimsesiz , kuruntusuz Merhaba bütün güzellikleri cümle alemim Bizim nasibimiz olmasın da kimlerin olsun Sevmekten...
Reklam