eeeee bu "Ben"
Bı kere gelinen bu hayatta onca güzelliği görmeden, keşfetmenin tadına bakmadan, farklı hisler yaşamadan göçüp gitmek !
Kıza diyorumm ki şunu yapmasan rahatsız oluyorum geriliyorum diyoooo kii benimle değil seninlee alakalıııı ben rahatsız olmuyorummm çıldıracammmm eeeee zatenn sen yapıyorsun ya bu haraketiii
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İyi geceler
Uyumadan önce telefona bakıp '5 dakika daha' derken kendisini sabaha karşı 3'te saçma sapan videolar izlerken bulanlar kulübü... Eeeee İyi geceler iyi geceler 🤭🌙✨🫶🏻🦋
Duygu ve Düşünce
Ya abi hayatı ne kadar da ciddiye aldınız böyle . Gelip yaşayıp gidecektik altı üstü Yok depresyonuymuş , yok OKB siymiş , yok DHB siymiş , yok bilmem nesiymiş . Ne çok abarttınız ya ne çok taktınız bu yalan dünyayı 😏😏😏 Dertsiz insan da ölüyor, en mutlu insan da ölüyor, en sağlıklı insan da Eeeee ne o zaman sorun neeee ?
Söylenmemiş tüm sözlerin arka bahçesine bir masa iki de sandalye attım. Oturdum yıldızlara bakıyorum ... -eeeee? yok bişi ... bakıyorum öylesine.