Elif

Elif
@eeelifffff
Belli bir zaman sonra buraya baktığımda neler okuduğumu görmek isteyip ve kendime aferin kız demek için bu platformda yer alıyorum.
Biz insanlar kendimizi kötülemede gösterdiğimiz zekayı hiçbir yerde gösteremeyiz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın doğuşunu görmekten herkes kaçar, ama ölümünü görmeye hep koşa koşa gideriz.
Biz insanlar öteki yaratıkların ne üstünde ne altındayız. Bilge der ki, göklerin altındaki her şey, aynı kanunun ve aynı kaderin buyruğundadır.
Kendini beğenmek insanın özünde, yaradılışında olan bir hastalıktır.
Kanunlardan daha çok, daha ağır, daha geniş haksızlıklara yol açan ne vardır?