Hepsi cehennemin dibine! Ne günah diye bir şey var, ne de sevap diye! Yalnızca millet ne yapıyorsa o var... Hepsi aynı bütünün bir parçası. Yaptıklarının bazıları güzel, bazıları çirkin, ama bu konuda tek diyebileceğimiz bu kadar.
Kabul edilmemiş hatalar halının altına süpürülmüş tozlara benzer. Er ya da geç ortaya çıkar, hem de çok daha büyük bir toz kütlesi olarak ve geçmişinde yatan onca kir geleceğini de mahveder.