İnsanlar da tıpkı ay gibidir. Bir yüzü aydınlık öbür yüzü karanlıktır. Eğer insanlar size karanlık taraflarını gösteriyorlarsa, bunun nedeni sizin tutumunuzdur.
İnsanın aklı seçmediklerinde kalır. Önemli olan seçim yapabilmenizdir. İyi ya da kötü bir karar verdiğinizde yaşamınızı ileriye taşırsınız. Seçmediğiniz yolda neler olabileceği ise hiçbir zaman bilinemeyecek muammalar olarak kalır ve bu son derece insani bir durumdur.
Yardım ederken diğerinin ihtiyaçlarını değil, kendi durumunuzu baz alın. "Onun neye ihtiyacı var?" sorusu, doğru soru değildir. "Ben ne verebilirim?" işte doğru soru budur.