"İnsan daima ufkunu genişletmek, yeni şeyler keşfetmek, bir yere bağlanmadan oradan oraya dolaşmak istiyor, fakat sonra yine içsel bir güdüyle kısıtlamalara gönüllü olarak boyun eğip, alışkanlıkların adımlarını yönlendirdiği yolda sağına soluna bakmadan ilerliyor."
Bence sen artık ayrıntılarda kayboldun. Sen kim olduğunu unuttun. Her şey olmak hiçbir şey olmamaktır. Kök yaşamını unutuyorsun. Neleri sevip neleri sevmediğini unutuyorsun. Pişmanlıklarını unutuyorsun.